Störst på bra service?

Du har erfarenhet och vet att det kan vara jobbigt att beställa allt i tid, få chauffören att hitta och få just de varumärken som du behöver. Det är därför Herr Gurka har 10-dubblats på 5 år.

Vi säger inte nej brukar våra säljare säga. När du har akuta problem så hänvisar vi inte till reglerna utan gör vad vi kan för att hjälpa dig. Det handlar om en sund inställning till service.

Det är samma chaufför som levererar hos dig varje vecka och han hittar till dig, vet hur du vill ha det. Kort sagt vi försöker göra det så enkelt som möjligt för dig.  Det är service som börjar bli ovanlig idag.

Pröva så får du se hur bra det kan bli.

Miljö & Omtanke

Vi tycker att service och omtanke ingår i miljötänket. Herr Gurka jobbar med allt från utbildning i eco-drive för våra chaufförer till nya, effektivare komposteringsmetoder.

Vi är en av de restauranggrossister som har certifiering för att hantera och packa ekologiska produkter. Eko-klustret i Järna har en roll i vår verksamhet

Allt ingår i vårt genomarbetade miljö- och kvalitetssystem. Vi tror helt enkelt att framtidens restauranggrossist måste ha ett starkt miljöfokus. Det är omtanke om både miljön och våra kunder.

Dags att beställa?

Du bestämmer själv hur du vill lägga din beställning.

Meny